GRATIS BEZORGING VANAF €75    |   VERZENDING BINNEN 24 UUR

GRATIS BEZORGING VANAF €75    |   VERZENDING BINNEN 24 UUR

Dress2impress - Kleding - online - dames - kinderen - jongens - meisjes

AANMELDEN / REGISTREREN

EMAILS OMTRENT UW BESTELLING

Na u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u updates via email over de status van uw bestelling. Om er zeker van te zijn dat u onze emails blijft onvangen raden we u aan ons mailadres toe te voegen aan de uitzonderingenlijst van de spamfilter van uw mailbox. (dit kan u nakijken in de instellingen van uw mailprogramma omtrent spam.) hieronder enkele voorbeelden van emails die u van ons kan verwachten:

Bestelbevestiging: bevestigt dat we uw bestelling hebben ontvangen. Deze email bevat het nummer van uw bestelling en de factuur.

Verzendbevestiging: bevestigt dat we uw bestelling hebben verzonden. Deze email bevat tevens een link om uw bestelling op te volgen. Het moment van bezorging hangt af van de verzendmethode die u hebt gekozen alsook uw locatie.

Retourbevestiging: bevestigt dat uw geretourneerde bestelling is aangekomen en gecontroleerd is door onze medewerkers. Vanaf dan is uw terugbetaling verwerkt.

Annulering bestelling: bevestigt dat uw bestelling is geannuleerd. U kan deze email aankrijgen als u zelf een verzoek stuurt ter annulatie van uw bestelling, Als de inhoud van uw bestelling volledig is uitverkocht of als we uw bestelling om andere redenen niet versturen.

ORDERSTATUS

Status van uw bestelling makkelijk terugvinden.

ANNULERINGEN

Bestellingen of onderdelen van een bestelling kunnen om verschillende redenen door ons systeem geanuleerd worden.

De artikel(en) zijn niet beschikbaar

Problemen met verwerken van uw betaalgegevens

Onmogelijk om een bestelling naar het opgegeven adres te versturen

Als uw bestelling geannuleerd is, ontvangt u van ons een email waarin de reden in vermeld staat van annulering. Geannuleerde artikelen worden niet in rekening gebracht. Vanaf een bestelling is geanuleerd kan deze niet opnieuw verwerkt worden en dient een nieuwe bestelling geplaatst te worden via onze webshop. Mochten de artikelen die u wil bestellen niet vergelijkbaar zijn met in die van onze webshop neemt u best contact op met onze klantenservice

HOE EEN BESTELLING PLAATSEN

Online winkelen via onze webshop gaat makkelijk en snel.

#1 Laat u inspireren door onze collectie. Gebruik de zoekbalk om nieuwe kleding te ontdekken die bij u past.

#2 Als u uw gewenste kleding of accesoires hebt gevonden kan u deze toevoegen aan uw winkelmand.

#3 Wanneer u alles heeft toegevoegd, hoeft u alleen maar op ‘verder met betalen’ te klikken om uw bestelling te voltooien. mocht u in bezit zijn van een actiecode kan u deze opgeven op de betaalpagina. het bedrag zal na invoering van uw actiecode verekend worden.

#4 Daarna kiest u de gewenste verzendmethode en geeft u het bezorgadres op.

#5 Vervolgens kiest u de betaalmethode die u wenst te gebruiken.

#6 Tot slot controleert u uw gegevens voor een laatste keer en voltooid u uw bestelling. Vervolgens ziet u een pagina waar bevestigd word dat uw bestelling geplaatst is. Niet lang daarna zal u een bevestigingsmail ontvangen van uw bestelling.

BESCHIKBAARHEID ARTIKELEN

Al onze kleding en accesoires zijn in het algemeen beschikbaar zolang de voorraad strekt. Mocht uw artikel niet beschikbaar zijn kan u altijd onze klantenservice contacteren over het betreffende artikel.

In de meeste gevallen worden bestellingen zo snel mogelijk verwerkt zodra de online aankoop is afgerond. Artikelen worden verzonden nadat is vastgesteld dat deze op voorraad zijn, uw betaling is goedgekeurd en het verzendadres is gecontroleerd.