HOE KAN IK RETOURNEREN

RETOURNEREN MET DE POST

Leg de artikelen die je wilt terugsturen in de verzenddoos. Plak het meegeleverde retouretiket op de doos en verwijder of bedek het originele verzendetiket. Als je geen retouretiket hebt, helpt onze klantenservice je graag verder.

Geef je retourzending af bij het dichtstbijzijnde postkantoor als je bestelling bezorgd werd door PostNL. Als je bestelling bezorgd werd door UPS, breng het dan naar een UPS Acces Point of ga naar UPS.com voor een afspraak om het thuis te laten ophalen.

Om er zeker van te zijn dat je bestelling goed aankomt, raden we je aan om het verzendbewijs te bewaren. Houd er rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor de retourzending totdat wij het pakket ontvangen hebben. Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra we je retourzending verwerkt hebben. Je ontvangt je geld terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor de aankoop. Afhankelijk van je bank duurt dat 10-14 dagen.

LEVERINGSOPTIES  EN-TIJDEN

We garanderen altijd uw bestelling zo snel mogelijk te leveren binnen de 24 uur.

UW BESTELLING VOLGEN

U ontvangt altijd een email ter bevestiging van uw bestelling. Via die email kan u direct uw bestelling volgen

SCHADE

Iedere bestelling die vanuit onze webshop word verzonden is altijd zorgvuldig gecontroleerd. Indien je toch een bestelling ontvangt met schade contacteer je ons best via onze klantendienst of via email.

Voordat u uw bestelling accepteert, controleer je inhoud van je bestelling op eventuele schade die tijdens verzending zou kunnen zijn ontstaan.

Het kan zijn dat het karton enige vorm van schade vertoont, echter, als de schade echt aanzienlijk is, raden we u aan om alsnog contact op te nemen met ons via onze klantendienst.

Indien u contact opneemt met onze klantendienst dient u houd uw bestelnummer, artikelnaam en trackingnummer (deze informatie vind u in uw verzendbevestigingsemail.)